2013 m. sausio 27 d., sekmadienis

Morkų tortas su varškės-grietinėlės kremu

Šis tortas kitoks nei visi kiti mano išbandyti.Perskaičius receptą pasirodė įdomus šis receptas,o ir komentarai apie jį visur buvo teigiami,tad nieko nelaukusi ėmiausi darbo......
Tortas labai sodraus skonio,drėgnas nuo morkų,labai sotus...gaivus nuo varškės kremo....

stiklinė - 250ml
2 stiklinės miltų
2 arbat.š. kepimo miltelių
2 arbat.š. sodos
2 arbat.š. cinamono
žiupsnelis druskos
600gr morkų[jau nuskustų ir smulkiai sutarkuotų,aš jas susmulkinau smulkintuvu]
  150 g lazdyno riešutų (kapotų)[naudojau žemės riešutus]
100 g kokoso drožlių
1 stiklinė cukraus
1 stiklinė aliejaus
4 kiaušiniai (didesni)

 Gaminimas:viename dubenyje sumaišome išsijotus miltus, kepimo miltelius, sodą, cinamoną ir druską. Kitame - tarkuotas morkas, lazdyno arba kitus riešutus ir kokosą. Į didesnį dubenį supilam aliejų ir cukrų, plakam kal pradės darytis vientisa masė, tada po vieną mušam kiaušinius, gerai išplakam. Į aliejaus, cukraus, kiaušinių masę suberiam miltų mišinį ir išmaišom, bet nepermaišom. Kai jau nebus matyt sausų miltų, įmaišom morkų - riešutų mišinį. Viską gerai išmaišom ir padalinam į 3 dalis. 25 cm formą  išklojam kepimo popieriumi, kraštus patepam sviestu, krečiam dalį tešlos, kepam iki 170"C įkaitintoje orkaitėje apie 35 min. Ar iškepęs biskvitas patikrinam pagaliuku. Taip iškepam visus tris. Ataušinam.
Kremas:
 500 g varškės [aš naudojau desertinę,plombyro skonio]
1 stiklinė cukraus
vanilino mažas pakelis
400 ml grietinėlės
citrinos žievelės ir sulčių pagal skonį.
Gaminimas: varškę išplakam su cukrum ir vaniliniu cukrum, pridedam išplaktą grietinėlę, citrinos ir išmaišom.
 Surenkam tortą: paplotis - kremas, paplotis - kremas, paplotis - kremas.

Suteptą tortą galima puošti plakta grietinėle.
Mano komentaras-biskvitus drąsiai galima kepti ir 28 cm formoi,aš kepiau 26,tai man jie gavosi perdaug stori.....arba jau reikia dar pjauti pusiau.Aš kitą kartą kepčiau 4 biskvitus,taip jie gautusi plonesni,kepant jie nemažai pakyla.
Biskvitus aš sulaisčiau saldrūkščiu vandenuku.Kremo man norėjosi daugiau,tai kitą kartą jo daryčiau iš didesnio kiekio.
Suteptą tortą siulyčiau palaikyti 2 paras šaldytuve,subrendęs jis daug skanesnis.
Receptą radau http://taip-norejau.blogspot.com/2012/03/morku-tortas.html



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą